Arbeidscommunicatie
Je eigen organisatie is een merk. Het is belangrijk om je eigen merk naar je medewerkers te blijven te communiceren, máár ook naar je potentiële medewerkers. De medewerkers zijn namelijk dé ambassadeurs van je organisatie.
Doordachte arbeidscommunicatie zorgt voor een gerichter bereik naar de juiste kandidaten voor beschikbare functies binnen jouw organisatie. De bedrijfscultuur moet bijvoorbeeld aansluiten bij je (potentiële) werknemers en andersom idem dito. Deze ‘match’ kan makkelijker gerealiseerd worden als je met de organisatie de juiste wervingsteksten en organisatiecommunicatie hanteert. Als organisatie toon je tevens met goede arbeidscommunicatie aan dat je het werven van nieuwe werknemers serieus neemt.
Je creëert een sterk(er) werkgeversimago als je arbeidscommunicatie strategisch ingericht en uitgevoerd wordt. De strategie en middelen verschillen per organisatie, want het is belangrijk om eerst terug te gaan naar de kern van de organisatie. Hier moet strategisch maar vooral ook creatief over nagedacht worden, en laten wij dat nou net graag doen!
Laat ons de arbeidsstrategie en communicatie regelen.
Laat hier je gegevens achter en wij nemen direct contact met je op.