Denken in het nu is resultaat voor de toekomst.
Het begint bij een concept. Een concept is het “grote” idee. Een concept staat aan de basis van wat wil je vertellen als merk, als organisatie of gewoon aan je vrienden en familie aan de eettafel.
Laten we teruggaan naar je (merk)identiteit. Een concept moet altijd aansluiten bij wie je bent of bij wie je wilt zijn. Wat de vraag ook is, welke middelen je ook wil inzetten, het vertrekpunt bestaat uit de core van je merk.
De strategie laat zien op welke doordachte wijze dit concept uitgerold kan worden. Net als de oude veroveraars op het slagveld of jouw doordachte manier om te winnen met monopoly, je weet welke stappen je via welke wegen moet zetten om tot jouw doel te komen. Dat is met reclame maken niet anders.
Het bedenken van een concept is een enorm leuk en creatief proces maar een goede strategie is dus net zo belangrijk. Deze twee diensten gaan hand in hand. The Locals begrijpt dit!
Mogen wij aan de slag met jouw strategie en concept om het grote idee te realiseren? Zo win je elk spelletje…